  • Data: 2003-05-06 16:06:10
    Temat: Re: KK mBanku juz sa....
    Od: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b964gi$p4g$1@news.onet.pl...

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#kkart

    Dzięki,
    a jednak 58 zł p.a. za VC :( to drożej niż w Lukasie a nawet 28 zł p.a.
    za VE to drożej niż VC dla posiadaczy e-konta pro Lukasa (57 zł co drugi
    rok).

    <dygresja>
    (wiem 28*2<57 ale wszystkim skrupulatnym:) wyjaśniam, że biorę pod
    uwagę, że to drugi a nie pierwszy rok (NPV jest taki sam dopiero przy
    stopie niższej niż 3,57% a więc lepiej nie przedpłacać z góry, no a poza
    tym widoczna różnica w wypukłości.
    </dygresja>

    No ale i tak kredytowa VE za 28zł to moim zdaniem marketingowa bomba i tutaj
    powinni złowić spory choć drobny "narybek", żeby się utrzymać w mBankowej
    stylistyce :).

    Chyba, że źle interpretuję przepisy Lukasa w tej materii, i za wznowienie
    skasują mnie w pierwszym i drugim roku, albo mB też stosuje jakieś rabaty.
    Wtedy zadzieram kiecę i lecę po "złotą rybkę" :)

    Trzeba przyznać, że termin wdrożenia KK mB wybrany nieźle - okres ważności
    KK Lukasa kończy się niedługo po wielkiej promocji 2 lata temu i pewnie
    część osób będzie się rozglądać za lepszą ofertą, tym bardziej że Lukas
    wyciął numer z podwyżką opłat w trakcie ważności kart.

    Tak sobie myślę, że opłata za KK powinna być odwrotnie proporcjonalna do
    obrotów przez nią generowanych - przecież bank zarabia jakiś ułamek od
    każdych zakupów (niech to będzie 1%) - więc ktoś, kto co miesiąc spłaca
    n*1kzł to klient wart n*120 zł rocznie, a więc powinno się chyba opłacać
    obniżyć cenę wydania licząc na zysk z prowizji od transakcji?

    I jeszcze jedno pytanie mnie dręczy po przejrzeniu tej tabeli - jaką wartość
    dodaną mogę uzyskać za 250zł za VE Gold zamiast tradycyjnego delfinka do
    ekonta? Oprócz blichtru oczywiście.

    Na koniec dodam optymistycznie: może Złota Rybka będzie mechanicznie
    bardziej wytrzymała od Lukasa i BZWBK.

    --
    Zbig.