  • Data: 2003-05-06 21:25:50
    Temat: Re: KK mBanku juz sa....
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 May 2003 14:08:49 +0200, "Krab" <_...@h...pl__> wrote:

    >chcialem zauwazyc, ze chyba nie ma ku temu przeszkod zadnych
    >np citi od dawna w swojej reklamie glosi, by zdjecie bylo takie jakie lubisz
    >! pamietam nawet slowa jednej reklamowki, ktora od nich dostalem, a w ktorej
    >bylo cos o zdjeciu z plazy :-))
    >wiec nic nie ma na przeszkodzie, abys je sobie zrobil w takiej na na
    >wzmiankowanej stronie pozie :-)) i ubiorze

    A po co mi moje wlasne, seksowne zdjecie na karcie :-)))

    >regulaminy bankowe raczej wcale nie opisuja wymagan co do zawarosci fotki -
    >jedynie zalecajac by mialy __format___ legitymacyjny.
    >:-)

    A to juz duze ograniczenie powierzchni jakie zdjecie zajmie :).

    Powaznie fajnie jakby czasem do wyboru byly nieco ciekawsze, moze
    nawet kontrowersyjne wzory.
    Ale nawet na karte z jakas ladna buzia (nie swoja :)) szans nie ma w
    Polsce :(.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730