  • Data: 2013-01-02 18:15:54
    Temat: Re: KK po co?
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-02 14:59, m pisze:
    Tj -
    > np. mam do kupienia coś drogiego, nie stać mnie w tym miesiącu, ale w
    > następnym wiem że mnie będzie stać. Przesuwam sobie wydatek o miesiąc
    > płacąc zań kartą.

    ciach

    Wiem że niektórzy tak mają (szanujemy ich:-) ) ale dla mnie to idiotyzm.
    Jak coś na prawdę potrzebuję to zapożyczę się z głową taniej w inny sposób.
    A jak wystarczy mi do tego następna wypłata to nie jestem bachorem i
    miesiąc mogę poczekać. Nie stać mnie na wywalanie pieniędzy w błoto.
    Generalnie jedną-dwie wypłaty można sobie odłożyć.
    A jeśli ktoś nie może to byłby durniem pakując się w wybitnie drogi
    chwilowy kredyt. Ale do tego jeszcze trzeba trochę myśleć i nie ulegać
    nagonce marketingowej.

    Tak wiem. Jest okres bez odsetek i jeszcze masa drobnych druczków do
    niego przyczepiona :-)