  • Data: 2013-01-03 17:41:25
    Temat: Re: KK po co?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 02 Jan 2013 22:59:03 +0100, m wrote:

    > O właśnie, lokata która sama wygaśnie kilka dni później niż są potrzebne
    > z niej pieniądze, jest doskonałym przykładem użyteczności karty kredytowej.

    2. Dokonczenie remontu w obiekcie na najem, co pozwala łyknąć czynsz
    miesiąc wcześniej.
    3. Zakupienie jakichs bambetli na fuchę, za którą się kasę zgarnie
    miesiąc wcześniej
    etc, etc.

    Generalnie jak się wydaje cokolwiek inaczej niż na przeżarcie, to nawet
    lightowy kredyt może się opłacać, a 0% miesiąc na KK to w ogole nie ma o
    czym mówić.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns