  • Data: 2002-11-14 16:09:01
    Temat: Re: KK po raz n-ty
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:02111416542088@polnews.pl, paulus wrote:
    > Chcialbym zapytac uzytkownikow o
    > taki drobiazg dotyczacy KK - jak rozne banki podchodza do reklamacji
    > transakcji.
    >
    > Chodzi o to ze Lukas reklamowana
    > kwote kazal mi zaplacic (jakies paredziesiat AUD) i po jakichs 2
    > miesiacach oddal mi ta sama kwote AUD (ale zlotowek bylo to juz
    > troche mniej..) na rachunek karty.

    To dziwne, bo regulamin KK Lukasa (par 33 pkt. 1) precyzuje, ze reklamowana
    kwota nie obciaza rachunku karty, a jedynie pomniejsza limit dostepny (i
    zawiadamiaja o tym na pismie) - moze cos zle interpretujesz?
    Ja z dniem warunkowego uznania reklamacji mam na wyciagu transakcje
    "uznanie" prawie na reklamowana kwote - bylo -34.50 GBP, a jest uznanie +34
    GBP, ale nie chce mi sie dobijac o 0.50 GBP.