  • Data: 2006-09-04 22:04:42
    Temat: Re: KK pod zastaw lokaty
    Od: "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "." <m...@m...pl> wrote in message
    news:edi6m0$el2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Własnie przejzałem oferte |Multibanku.
    >
    > Jak u Ciebie szybko to trwało?
    > Po ilu dniach dostałes karte?
    >
    > I jak to sie odbyło, dałeś im dwa dokumenty, pieniądze na lokatę i oni Ci
    > dali kartę?

    Wiec zjawilem sie w oddziale, zalozylem konto od reki, powiedzialem ze chce
    tez KK pod lokate, wiec Pani dala mi formularz, ktory wypelnilem bez daty i
    powiedziala ze jak juz sobie przeleje pieniadze (podejrzewam ze mozna byloby
    tez wplacic w kasie) to mam do niej zadzwonic i Ona wtedy zrobi blokade i
    wysle wniosek do centrali... wiec nastepnego dnia jak sprawdzilem ze
    pieniadze juz sa na koncie, zadzownilem, po 10minutach pani oddzownila
    mowiac ze zapomniala o jeszcze jednym papierku, wiec musialem sie znow
    pofatygowac do oddzialu, jeden autograf i z glowy....
    karta przyszla poczta po ok 10 dniach...

    pozdrawiam
    Lukasz