  • Data: 2008-12-14 18:18:36
    Temat: Re: KK - pytań kilka
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:tviak4pu1j749tko6t1uoviatga9qfgnmo@4ax.com...

    > A to dziwne, bo mi juz podnieśli na cholera wie ile, bo jak kartę
    > brałem, to miałem dochody 2500zł, nigdy nie składałem żadnych
    > papierów, a limit to mi chyba juz dali maksymalny z karty silver...

    Mi zaproponowali zamianę na złotą na warunkach srebrnej - zgodziłem się,
    więc dalej podnosili limity...

    Zawsze można zapytać, czy by nie zamienili na złotą na tych samych
    warunkach. Jak się zgodzą i masz złotą, następnym krokiem jest zażądanie
    zniesienia opłaty rocznej - teraz to dla nich tylko 79 zł różnicy, nie 229
    ;)

    k.