  • Data: 2005-08-23 13:52:10
    Temat: Re: KK w BZWBK
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > lepiej zadzwon na ten bezpłatny numer i tam wyłącz, oddział i tak sam tego
    > nie wyłączy
    > zawsze możesz zadzwonić później jeszcze raz i sprawdzić czy wyłączyli

    Właśnie doczytałem ich regulamin, i wyłączyć można tylko dzwoniąc do nich.
    Jeszcze raz dzięki za wszystkie uwagi.

    PS. Jesteś pewny że można dzwonić na ten bezpłatny numer 0 800 16 10 54 bo w
    takiej broszurce którą mam od nich pisze że ten numer to dla kart "Profit" a
    dla Silver i Classic jest płatny 0 801 65 55 55 ?

    Marcin_P