eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminieRe: KK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminie
  • From: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <dgr9mt$p3s$1@inews.gazeta.pl> <dgrcuv$cs6$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@k...l1.netblok.pl>
    Subject: Re: KK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminie
    Date: Wed, 21 Sep 2005 13:37:39 +0200
    Lines: 27
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    NNTP-Posting-Host: 83.28.240.118
    Message-ID: <43314610$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1127302672 83.28.240.118 (21 Sep 2005 13:37:52 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: e...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:364154
    [ ukryj nagłówki ]

    > Miałem podobną sytuację z tą tylko różnicą, że do mie nie przychodzą
    > wyciągi w formie papierowej tylko wysyłany jest mail, że jest możliwość
    > pobrania wyciągu bezpośrednio ze strony citibanku.
    > Uciekł mi termin płatności a gdy na następnym wyciągu zobaczyłem doliczoną
    > karę za nieterminową płatność, zaraz zadzwoniłem do banku.
    > Na szczęscie nie było problemu i reklamacja została uwzględniona.
    > Swoją drogą nalepiej zapytać bank jaki ma dowód na to, że wyciąg został do
    > Ciebie wysłany.

    Brak dowodu wysłania nic nie wnosi. Klient w umowie został uprzedzony o
    terminach w jakich powinien dostać wyciąg, i zobowiązany do zgłoszenia
    nieotrzymania wyciągu też w ściśle określonym terminie, czego nie uczynił.

    > Opowieści niezwykłe wszystkich konsultantów bankowych zawsze nastawione są
    > na obronę interesu banku bez względu na zaistniałą sytuację.
    > Na szczęście liczy się dowód, bo gdy go nie ma to dalsza dyskusja jest
    > bezprzedmiotowa.

    Jest dowód i jest nim brak upomnienia się o wyciąg.
    Dyskusja jest bezprzedmiotowa jeśli klient dysponowałby dowodem
    potwierdzającym zgłoszenie nieotrzymania wyciągu.
    Czy posiada takowy?

    Pozdr.
    K.K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1