    From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK z hipermarketu
    Date: Mon, 12 May 2008 20:51:59 +0200

    > No ale to nie bank osobiście dostarcza Ci wyciągi do domu. Po drodze jest
    > instytucja poczty polskiej. Twoim obowiązkiem (na który się zgodziłeś
    > podpisując umowę) jest czytanie regulaminów. A w nim w rozdz. VI, par.1,
    > p.2 stoi:
    > "W przypadku nieotrzymania wyciągu za dany okres rozliczeniowy lub w
    > przypadku otrzymania wyciągu zawierającego niezgodne saldo, Posiadacz
    > rachunku kredytowego jest zobowiązany, nie później niż w ciągu 14 dni
    > od daty końca okresu rozliczeniowego, którego dotyczy wyciąg, zwrócić się
> [...]

    1. dzwonilem, aby zlozyc reklamacje i dowiedziec sie o kwote i date splaty,
    ale nie o to chodzi!

    2. bank ma obowiązek dostarczyć mi zestawienie transakcji - art. 24 pkt 1 i
    2 ustawy o elektronicznych instrumentach platniczych:
    Art. 24.
    1. Wydawca udostępnia posiadaczowi zestawienia operacji w sposób i w
    terminach
    określonych w umowie o kartę płatniczą.
    2. Zestawienie, o którym mowa w ust. 1, udostępnia się nie rzadziej niż raz
    miesiącu.

    nie podpisałem żadnej umowy z PP tylko z bankiem, a jego obowiązkiem jest
    udostępnienie mi ww. zestawienia, jako klienta nie interesuje mnie w jaki
    sposob to zrobi (jest to okreslone w umowie), ale ma to zrobic skutecznie,
    niewazne czy listem zwyklym, kurierem czy gołębiem pocztowym

    tak samo jak splace karte na poczcie i kasa nie dojdzie na czas (odsetki,
    kary itp...) to czy bank bedzie interesowalo, ze to poczta nawalila?
    NIE...tak samo mnie przyczyna niedoreczenia zestawienia nie interesuje

    --
    pozdrawiam
    RobertS