  • Data: 2008-05-12 07:14:14
    Temat: Re: KK z hipermarketu Carrefour. Lukas Bank.
    Od: "Manek" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:g07qn7$nl1$1@opal.icpnet.pl...

    > niedawno dostalem taką kartę z kerfura (wydawca Lukas Bank), limit całe 500
    > zł (wydają bez sprawdzania dochodów, nie szukają w BIK i do BIK nie wpisują)

    Skąd to wiesz o BIK ? z dezinfolinii ? :)))

    > doprosić się aby przesłali mi zestawienie transakcji, na infolinii twierdzą,
    > że wysłali, ale od 26.04 minęło sporo czasu i nie ma...

    Ktoś juz pisał wcześniej, ze Lukas Bank "tak ma". Przysyła w ostatnim
    momencie, ale zawsze może zrzucić winę na pocztę, gdy wyciąg nie dojdzie
    na czas.
    Musisz sam dowiedzieć się jakie masz zadłużenie, aby spłacić w terminie.

    > jak nie splacę kwoty min. to kary są srogie, odsetki również więc bank
    > liczy, że zapomnę...
    > RobertS

    Lukas Bank zrobił wszystko, aby mieć maksymalny zysk i ty podpisałeś
    taką umowę.