  • Data: 2003-02-02 19:20:20
    Temat: Re: KK - załamka kompletna - dlugie
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Jan 2003 15:11:44 +0000 (UTC), j...@c...pl (Jacek
    Osiecki) wrote:

    >Kiedyś starałem się o niewysoki kredyt, mając wysokie dochody na umowie
    >o pracę (na czas nieokreślony), do tego miałem poręczyciela z podobnymi
    >warunkami - i zarówno GE Capital Bank jak i Lukas odmówiły... Do dzisiaj
    >nie wiem czemu, w każdym razie mam obie te instytucje obecnie głęboko...
    >W końcu wziąłem pożyczkę w BPH - bez problemów i na duużo lepszych warunkach
    >niż w obu powyższych szmatławcach :)

    Ja tez ostatnio staralem sie o kredyt, kwota smiezna bo 3000, na zakup
    komputera. Lukas mi odmowil w przedbiegach, powiedzieli ze spelniam
    wszystkie warunki, ale ze nie korzystalem jeszcze z ich systemu
    kupowania na raty to gotowkowego mi nie dadza, a proponuja zakup na
    raty (straszna prowizja o ile pamietam). Potem jeszcze 2 banki mnie
    skreslily przy rozmowie na infolinii (nie pamietam juz ktore), i
    koniec koncow wzialem kredyt w .... tada ... Banku Pocztowym, z
    oprocentowaniem nizszym o 6 pkt, niz najnizszy % kredytow w owym
    czasie u konkurencji :)), bo przez przypadek dowiedzialem sie ze moja
    firma ma tam preferencyjne % :)). Oczywiscie banki ktore odmawialy nie
    podawaly przyczyny, ale pewnie podstawa bylo to ze jestem kawalerem i
    nie mieszkam we wlasnym mieszkaniu ...

    pzdr,
    Dentarg

    --