-
Data: 2003-02-02 19:26:56
Temat: Re: KK - załamka kompletna - dlugie
Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Tue, 28 Jan 2003 23:34:49 +0100, "Kal" <k...@3...net> wrote:
>Wlasnie najbardziej mnie to wk#$%^a - i to nie tylko dotyczy
>Multi tylko w ogole naszej bankowosci: promuja produkt
>najintensywniej jak sie da - po przeciez o kartach Multi jest
>pelno w calym Internecie - wielkie bannery, plakaty, chyba
>tylko Poltergeista nie widzialem :)) - w oddzialach tak samo:
>"nie ma problemow, pewnie!", do tego podaja jasne warunki,
>potem czlowiek sklada ten wniosek - wczesniej zawraca glowe
>w pracy o wystawienie wniosku - i dowiaduje sie ze nic z tego,
>ze w sumie to jest produkt prestizowy - tak! dzisiaj to uslyszalem
>w Multi! i inne farmazony. A przeciez na rozpatrzeniu wniosku o
>KK bank nie zarabia ani grosza, tylko zniecheca do siebie klientow.
>Albo marketingowcy sa niekompetentni i podaja falszywe dane,
>albo przedstawiciele, ktorzy sie nie znaja na produktach, albo
>analitycy, ktorzy nie potrafia zinterpretowac przepisow i zalecen, ale
>pewnie wszyscy razem :(((
Dokladnie tak jak piszesz, ja skladalem wniosek w mooltibanku w czasie
gdy byl straszny szum marketingowy w temacie ich KK. Fakt produkt
wygladal swietnie, ale okazalo sie ze bank byl totalnie nie
przygotowany do wprowadzenia nowego produktu, jakie mialem problemy z
wnioskiem mozna poczytac w archiwum grupy od pazdziernika do grudnia.
>> zobacz nowe KK w ofercie PKO BP
>Mial ktos juz z tym stycznosc? Wyglada niezle, jednak mam pewne
>opory zwiazane z tym bankiem - kojarzy mi sie przede wszystkim
>z kolejkami emerytow, bardzo dlugim zalatwianiem wszelkich spraw
>- fakt KK jest w zasadzie "bezobslugowa", ale zawsze... w kazdym
>razie prosze o jakies uwagi
Mi tez sie nie najlepiej kojarzy, ale wniosek o KK rozpatrzyli mi w
ciagu 2 dni POZYTYWNIE !!. Fakt ze troche trwalo wypelnianie wniosku,
ale bylem pierwsza osoba ktora go skladala w oddziale. Karte dostalem
13 dni po wypelnieniu wniosku w banku. Takze nie mam co narzekac.
Karty uzywam dopiero 2 tygodnie :)), ale jak na razie jest OK :).
Infolinia nie jest moze najlepiej poinformowana, ale zawsze mozna
dowiedziec sie konkretow jak jest sie cierpliwym w przeciwienstwie do
co poniektorych bankow w ktorych kazdy konsultant twierdzi co innego.
Poczytaj posty z poczatku stycznia, opisywalem jak skladalem wniosek,
a potem ile co trwalo :)).
pzdr,
Dentarg
--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com
UIN: 15071179 | GG: 504206
Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?