  • Data: 2007-09-25 20:41:57
    Temat: Re: KREDYT BANK - darmowe kredyty 8 dni dla banku
    Od: "iBin" <B...@C...PL> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież właśnie zareklamowałeś i w ramach procedury reklamacyjnej masz
    > zablokowane środki na 8 dni. Gdybyś nie zareklamował, to byś pieniądze
    > stracił. Spróbuj zaprzeczyć.

    > Czy mógłbyś podać źródło z którego wynika, że tylko 1000 klientów dziennie
    > nabijają? Może nabijają więcej i prosperują (oraz wypoczywają na Bora
    > Bora)?

    > Ty naprawdę nie wiesz co to jest reklamacja? Sądzisz, że w przypadku
    > połknięcia karty bank ma Ci natychmiast uwierzyć i oddać pieniądze, bo tak
    > sobie życzysz? Niezależnie od powodu połknięcia karty przez bankomat?

    1. nie doastałem pokowtowania z bankomatu
    2. zadzwoniłem odwrotnie

    > Raz jeszcze napiszę, że Ci współczuję. Też mi kiedyś kartę zjadło. Zdarza
    > się. Ale nie twierdziłem wtedy, że w bankomacie siedział nasłany gość i
    > podglądał przez szybkę. A jak się mu ktoś nie spodobał, to zabierał mu
    > kartę i dzwonił do banku, żeby sobie zablokowali jakąś kwotę i
    > zainwestowali. Czy ty naprawdę sądzisz, że tak to wygląda?
    >
    > I jeszcze jeden drobiazg merytoryczny. Czy bankomat był Kredyt Banku,

    3. bankomat KRDYT BANKU tam gdzie mam rachunek 3 oddział w POZNANIU
    4. Kamera jest itd
    5. KASE trzymają
    > czy jakiś inny? Pytanie jest poważne, bo jeśli bankomat był Kredyt Banku,
    > albo i w banku umocowany, to Twoja szansa na wcześniejsze zwolnienie
    > blokady jest większa. Ale z procedurami bywa różnie.

    6. Różnie właśnie widzię mam nadzieje, że to nie "myk" globalny dlatego
    probrem poruszam na forum

    7. złożyłem rezygacje z karty z proźbą o rozliczenie tranzakcji

    8. pani mi wciskała swoje jakieś kwisy do podpisu

    NIE PODPISAŁEM

    1. Ja nie popsułem bankomatu
    2. Zablokowałem kartę
    3. Poinformowałem bank o zdarzeniu
    4. Dowiedziałem sie ze 8 dni daje IM KREDYT
    5. Dalczego klient ma płacić i ponosic koszta nie zrealizowanych tranzacji z
    powodu USZKODZONYCH bankomatów KREDYT BANKU
    6. Wybrałem bankomat kredyt banku tam gdzie jest oddział ponieważ w innych
    placówkach na 40 wybrań 7 dostałem pokwitowania, że tranzakcja nie moze być
    zrealizowana - BANKOMAT PUSTY bez pieniędzy

    7. WIDAĆ CHYBA są powody by myśleć, że nie mają FIZYCZNEJ GOTÓWKI

    8. miesiecznie średnio od 15-40 tys obrotu robię wiec troche już znam
    POLITYKE TEGO BANKU

    9. Spędziłem w tej sytuacji w banku 9 min później jeszcze 1,5 min przerwałem
    bo sensu ta rozmowa nie miała
    10. Zoabczymy co dalej
    11. ZANIM KREDYT BANK ktoś wybierze - niech się zastanowi i popyta czy inne
    banki też tak mają.

    Kiedyś

    > woziłem się z 500$ przez dwa miesiące (wtedy były więcej warte). Mimo że
    > mi karty nie wcięło, a nawet pokwitowanie na stosowną kwotę wydało. Tyle,
    > że nie wypłaciło.

    mi tylko karte zabrało
    a kwotę którą chciałem wyplacić zablokowało
    w tym cała rzecz wg. infolini na 8 dni
    to jest BANK - MOJE PIENIĄDZE na 8 dni bez zgody i jeszcze każą podpisywać
    dokumenty wciskając ze ja musze coś wykonać dodatkowego za to, że KREDYT
    BANK ma nie sprawne BANKOMATY
    w praktyce nie wiem na ile czasu bedzie HISORIA trwała

    ludzie jak w AFRYCE moze tu troche przesadziłem

    iBin

    w wolnej chwili mogę napisać o VISA GOLD też miałem tam chyba 4 lata ale to
    inna beczka po 2 latach ZGUBILI UMOWĘ itd