eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowe Konto Oszczędnościowe w Banku Pocztowym i prowizjaRe: KREW MNIE ZARAZ ZALEJE było: Nowe Konto Oszczędnościowe w Banku Pocztowym i prowizja
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KREW MNIE ZARAZ ZALEJE było: Nowe Konto Oszczędnościowe w Banku
    Pocztowym i prowizja
    Date: Wed, 21 Jan 2009 03:59:26 +0100

    "Marcin Wasilewski" gl5g9g$fgf$...@n...task.gda.pl

    > Twoje posty czytuje chociaż czasami różnie na nie reaguje, jednakże twój styl
    wypowiedzi
    > czyta się jak dobrą książkę. :)

    To dobrze. Kiedyś byłem lepszy w pisaniu, ale po moim życiu przetoczyła
    się wojna i nieco się popsułem. Mam nadzieję, że się podciągnę. :)

    > Gdzież bym mógł tego od Ciebie wymagać. :) Jednakże gdybyś mógł przelać "wdowi
    grosik" z tegoż, na inny rachunek, patrząc jakaż
    > to prowizja zostanie ci za tenże przelew naliczona, to było by miło.

    Nie będę qsił losu i zabiorę ręcznie. A nawet gdybym chciał qsić -- nie
    mam (od początku istnienia konta) dostępu przez net.

    Czy my jesteśmy klientami (których należy szanować) czy bydłem do pomiatania? :)

    > Wiesz co mnie najbardziej nerwuje... że straciłem godzinę na wertowanie ichniej
    TOiP i och ja ułomny żadnego haka,
    > pozwalającego im regularnie rabować moje 10 zł nie znalazłem.

    Trudno bankierom zrozumieć, że nasz czas też jest cenny. Oni pracują
    i chcą za swoją pracę otrzymywać pobory, podczas gdy nasz czas marnują.

    Ja, gdybym był pracownikiem banku, czytałbym zawzięcie takie (jak ta) grupy
    i reagowałbym natychmiast, zanim by klient naskrobał jakąś reklamację. I za
    każdym razem bym przeprosił; za nadzwyczajne naruszenia (zabieranie 10 złotych
    do takich IMO należy) bym jakoś wynagradzał.

    > No co ty? Zakładać konto co dostępu do niego przez net nie ma?

    No co ty? Zakładać konto co za przelew bierze 10 złotych? ;)

    Oczywiście otworzyłem z dostępem, ale bank otworzył bez dostępu
    i do tej pory tego dostępu nie mam. Dzwonić mi nie chce się (bo
    wiem, że to trwa i trwa a Windows daje) a bez interwencji jakoś
    bankowi nie idzie...

    > Nie bądź okrutny - przelej do aliora jeden grosik. Może przelew do Aliora ma stawki
    extra, niczym rozmowa do play-a. ;)

    Przeleję wszystko 02 lutego wraz z odsetkami, o ile nie dotrze do mnie,
    że jednak Twoja reklamacja została wreszcie rozpatrzona a Ty zostałeś
    udobruchany. Pójdę na Pocztę, zabiorę szmal gotówką i zaniosę do
    Aliora -- jedno i drugie mam w zasięgu swoich nóg. :)

    BTW -- Alior to dobry bank, bo pewny. Co jak co, ale włoska przestępczość
    nigdy nie upadnie, więc i Aliorowi upadłość nie grozi. :) Alior to nie
    PKO BP, który jest oficjalnie nie państwowy (jak wielu Polakom wydaje się)
    ale polski (co widać na dokumentach, w necie, banku...) i to na dodatek
    tak polski, jak TP SA jest polska. :)

    -=-

    IMO w Polsce robi się jakoś dziwnie -- tu nikt nie chce pracować, a jeśli
    już chce, to uważa, iż czyni coś nadzwyczajnego. Może słowo 'nikt' nie jest
    odpowiednie, ale wiele osób jakby robi łaskę, wykonując swoje obowiązki. Co
    to za maniery/zwyczaje -- czekać na reklamację klienta, gdy wszystko jest
    aż nazbyt jasne i nie wymaga wyjaśnień?!?!?!

    Banki skubiące klientów MUSZĄ być eliminowane. Muszą!!!

    -=-

    Byłem w telewizorni (sklepie) i oglądałem TV. Zobaczyłem zdetonowany samochód
    (ponoć za 400 tysięcy zł) jakiegoś naszego mafiosa i chwilę po tym ,,karę''
    nałożoną na PKP -- karę (wysoką ;) aż na 100 tysięcy zł) nałożoną na PKP
    za niezwracanie za niewykorzystane bilety. Chyba kpiną jest taka kara!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'