eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowe Konto Oszczędnościowe w Banku Pocztowym i prowizjaRe: KREW MNIE ZARAZ ZALEJE było: Nowe Konto Oszczędnościowe w Banku Pocztowym i prowizja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KREW MNIE ZARAZ ZALEJE było: Nowe Konto Oszczędnościowe w Banku
    Pocztowym i prowizja
    Date: Wed, 21 Jan 2009 04:16:25 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania-Azalandia :)
    Lines: 36
    Message-ID: <gl642n$aef$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gjfrif$pcg$1@news.task.gda.pl> <gjgb8t$hiq$1@news.task.gda.pl>
    <gjgs83$hm6$1@inews.gazeta.pl> <gjgspe$vci$1@news.task.gda.pl>
    <gjgvp8$4a$1@inews.gazeta.pl> <gl51j9$hh$1@news.task.gda.pl>
    <gl5c21$e6p$2@inews.gazeta.pl> <gl5g9g$fgf$1@news.task.gda.pl>
    <gl6364$73p$2@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 20-137.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1232507799 10703 89.161.20.137 (21 Jan 2009 03:16:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Jan 2009 03:16:39 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:470705
    [ ukryj nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" gl6364$73p$...@i...gazeta.pl

    > IMO w Polsce robi się jakoś dziwnie -- tu nikt nie chce pracować, a jeśli
    > już chce, to uważa, iż czyni coś nadzwyczajnego. Może słowo 'nikt' nie jest
    > odpowiednie, ale wiele osób jakby robi łaskę, wykonując swoje obowiązki. Co
    > to za maniery/zwyczaje -- czekać na reklamację klienta, gdy wszystko jest
    > aż nazbyt jasne i nie wymaga wyjaśnień?!?!?!
    >
    > Banki skubiące klientów MUSZĄ być eliminowane. Muszą!!!

    Tylko jeden bank (nie chcę pisać jaki/który) w dobie internetu (wcześniej było
    lepiej w Polsce w ogóle) nie czekał na moją interwencję, gdy zauważył, że jestem
    niezadowolony i zadzwonił do mnie, aby się dowiedzieć, o co mi chodzi. Niby na
    Poczcie pracowniczka zapytała mnie, czy jest OK z moim kontem, ale tylko zapytała
    i zauważyła, że ponoć u nich jest OK, więc chyba u mnie jest coś nie tak...

    U mnie. :)

    Korzystam z kilkudziesięciu kont, z kilkunastu banków (co bankierkom i bankierom
    w Białymstoku jest wiadome od kilkunastu lat), ale tylko z Pocztowym mam kłopot.
    I u mnie jest błąd, Gdzie? W kapsach i sziftach? ;) Wątpię, bom człowiek wiary
    wątłej... ;)

    Wcześniej (wiele lat temu) ING Śląski mnie podejrzewał o to, że nie umiem korzystać
    z bankomatu i włożyłem kartę nie do tej dziury, do której powinienem był włożyć. :)
    Teraz już nie korzystam prawie wale z bankomatów (wczoraj akurat skorzystałem) ale
    w tamtych czasach korzystałem kilka razy dziennie.

    ING to pospolici złodzieje! Podobnie z BZ WBK!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1