  • Data: 2005-03-25 18:56:23
    Temat: Re: KU PRZESTRODZE!!!!
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "new.onet.pl" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d1i6rc$nd$1@news.onet.pl...
    > którzy podjęli pracę w jego nowej firmie. Firma namówiła nowozatrudnionych
    > młodych ludzi, pracowników sieci sprzedaży, na zaciągnięcie kredytu na
    > zakup samochodu, który miał być użytkowany w celach służbowych. Takie
    > rozwiązanie tłumaczono faktem, iż jako właściciele samochodów będziemy o
    > nie
    > dbać, a w przypadku gdyby zakupiła je firma, to nie będziemy ich traktować

    strasznie jakaś pokrętna ta umowa bo niewiele z niej zrozumiałem : ani kto
    jest właścicielem, ani kto płaci raty.
    A młodzi ludzie niech sobie wezmą to do serca: nie muszą się zgadzać na
    wszystko, co każe pracodawca.
    A szczególnie niech się nie łaszczą na zakupy na kredyt zaraz po otrzymaniu
    pracy. Bo teraz pracę szybko można stracić, a kredyt staje się nożem w plecy
    dla całych rodzin.