eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKalkulator przychodów z inwestycji, magia procentu skladanego.Re: Kalkulator przychodów z inwestycji, magia procentu skladanego.
  • Data: 2010-09-22 11:38:10
    Temat: Re: Kalkulator przychodów z inwestycji, magia procentu skladanego.
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwiel pisze:

    > A mnie wychodzi 2489.9 ;)
    >
    > Nie chce mi się śledzić szczegółowo, ale przypuszczalnym źródłem różnic
    > może być zaokrąglenie (czyli po ilu cyfrach obcinamy/zaokrąglamy) albo
    > niuans opisany w pomocy do OOo - czy płatność przypada na początek, czy
    > koniec okresu.

    Wszystko sie zgadza formula Fvalue nie liczy odsetek od ostatniego
    okresu bo odsetki sa w nastepnym miesiacu. Zas liczy 12x200 stad jak
    spojrzysz to za 11 mies masz 2289 do tego +200 wychodzi 2489.9 jak w
    kalkulatorze. WIec teza o niuansie w OOo jest prawdziwa

    W wolnej chwili zamienie te gotowa formule javascript na reczna to
    bedzie liczyc 12/12