    From: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kamil samotnie walczył o wielką stawkę
    Date: Fri, 28 Jun 2002 22:13:46 +0200

    news:3d1c999a$1@news.vogel.pl...
    > poczytajcie http://www.glos.gda.pl/spoleczenstwo/spoleczenstwo.h
    tm
    > niejednego by szlag trafil po takich przejsciach, Kamil nie wytrzymal
    > psychicznie.
    >
    > Wazne jest zdrowie i swiety spokój - ide do domu bo już pora na
    weekend
    > *** blad ***

    Przeczytałem i zaprawdę powiadam Ci, że nie wiem, co masz na myśli.
    Że niby Kamil padł ofiarą sprzysiężenia założonego przeciwko niemu? Że
    ktoś dybał na jego los i świadomie, wbrew jego woli, wciągnął go w
    ciemne machlojki, by doprowadzić do obłędu? Niestety ten tekst
    udowadnia tylko tyle, że Kamil jest na tyle naiwny i słaby emocjonalnie,
    że z własnej i nieprzymuszonej woli zaplątał się w bzdurne konkursy, a
    mając nadzieję na wielką wygraną nie potrafił udowodnić swego lub
    pogodzić się z przegraną (choćby nieuczciwą). Najprawdopodobniej swoją
    złość z niemożności uzyskania wygranej w konkursie SMS-owym przeniósł z
    nieuczciwej firmy na uczelnię i nie mogąc wyżyć się na kimś z AmRestu
    zemścił się na pracowniku uczelni, który być może w tym momencie
    zachował się nieuczciwie i w oczach Kamila uosabiał całe zło tego
    świata. Jedna wielka paranoja, mordercze qui pro quo.
    W moich oczach Kamil traci na swoim wizerunku, który był w miarę
    pozytywny (choć może odpowiedniejsze byłoby tu słowo: obojętny) dzięki
    kilku pozytywnym wypowiedziom osób mających z nim kontakt. Dla mnie
    świadczy to po prostu o jego naiwnym zdziecinnieniu. Nie wiem, gdzie
    jest podłoże tego zdziecinnienia, ale to go wcale nie usprawiedliwia.
    Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę na jedną rzecz, która była i w
    dyskusjach tutejszych, i na KARTACH jakby pominięta lub
    zmarginalizowana. Kamil - zakładam, że w tej sprawie jest kilka faktów
    oczywistych, w odróżnieniu od kilku motywów i uwarunkowań nieznanych -
    poszedł na uczelnię podobno po zaliczenie (na egzamin), tyle że "po
    drodze" wstąpił do sklepu żelaznego, kupił siekierę (o ile widziałem na
    prezentowanych w telewizji zdjęciach z miejsca zdarzenia, to siekiera
    była wcześniej jeszcze nieużywana) i wziął ją z sobą - pewnie zamiast
    indeksu. To nie jest postępowanie Bogu ducha winnego (a poza tym całkiem
    niewinnego) chłopca, który się był zdenerwował, bo mu i jakaś oszukańcza
    firma nie chciała wypłacić wygranej, i pan profesor go gnębił. To jest
    albo z góry wyrachowana zagrywka świadomego zabójcy (o co Kamila nie
    posądzam), albo paranoidalne zachowanie frustrata. Gdy takie zdarzenie
    kończy się czyjąś śmiercią, to dla sprawcy konsekwencją zawsze powinno
    być dożywocie: w zakładzie karnym lub w domu bez klamek.

    Howgh.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl