  • Data: 2002-07-01 10:49:25
    Temat: Re: Kamil samotnie walczył o wielką stawkę
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johny" <
    > Dla mnie najwazniejszym nowym wnioskiem jest to, ze najprawdopodobniej
    > bzdurna i niepowazna organizacja konkursu, a pozniej proba unikniecia
    > odpowiedzialnosci(czyli wyplaty nagrod) spowodowala taka frustracje u
    > tego czlowieka. Winny jest na pewno Kamil. Niemniej jednak
    > organizatorzy konkursu niezbyt chwalebnie wypadli w tej historii. Mimo
    > ze winni nie sa, mozna spekulowac, ze gdyby zachowywali sie honorowo i
    > odpowiedzialnie, czlowiek jeszcze by zyl.

    zgadzam sie, ale ja dodatkowo doszedlem do wniosku ze nie zawsze trzeba byc
    takim upartym, zawzietym i szarpac sobie nerwy, nawet jak wiemy ze mamy racje.
    Czasem zdrowiej sobie "odpuscic".
    Dlatego wspomnialem, ze wazne jest "zdrowie i święty spokój" - czasem trzeba
    zadbac o siebie nie przeliczajac tego na pieniadze. Byc moze nie doszloby wtedy
    do tragedii.
    *** blad ***