eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy www.ingbank.plRe: Kampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy www.ingbank.pl
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy
    www.ingbank.pl
    Date: Wed, 16 Mar 2005 17:30:52 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <d19n87$oq1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d19idc$45o$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dnm247.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1110990920 25409 83.24.94.247 (16 Mar 2005 16:35:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Mar 2005 16:35:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Noworyta News Reader/2.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:340592
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > (...) celem jest
    > zwiększenie liczby użytkowników bankowości elektronicznej Banku
    (...)

    ROTFL
    Kilka _miesięcy_ temu (jakoś tak w grudniu, już nie pamiętam dokłądnie
    dnia, bo dawno było) złożyłem via Internet wniosek o otwarcie OKO razem
    z dostępem internetowym. Następnego dnia po rejestracji zatelefonowała
    do mnie konsultantka aby potwierdzić dane etc. Zapowiedziała też, że w
    ciągu tygodnia ktoś do mnie zatelefonuje ponownie aby dać znać, że umowa
    już na mnie czeka (zażyczyłem sobie odebrać ją osobiście w wyznaczonym
    oddziale, zamiast czekać na przesyłkę pocztową, ponieważ uznałem, że tak
    będzie szybciej). Jako że w ciagu tygodnia nie zgłosił się do mnie nikt
    z ING, poszedłem do wybranego oddziału skąd zostałem odprawiony z
    kwitkiem (nie było umowy, nikt nic nie wiedział na jej temat).
    Odpuściłem sobie zatem ten bank, logicznie wnioskując, że nie mogę
    powierzyć swoich pieniędzy instytucji, która nie potrafi sobie poradzić
    z prostym podpisaniem umowy.
    Żeby było śmieszniej, dzisiaj dostałem (papierową, z adresem imiennym)
    reklamę różnych usług banowych ING (konto z lwem czy coś w tym stylu -
    nie chcało mi się czytać szczegółów), z pismem przewodnim zaczynającym
    się od słów (cytuję z pamięci): "Dziękujemy Panu za korzystanie z
    naszych usług i powierzenie nam swoich finansów...".
    No comments.

    --
    Pozdrawiam
    PWZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1