-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Kampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy
www.ingbank.pl
Date: Wed, 16 Mar 2005 17:30:52 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 30
Message-ID: <d19n87$oq1$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <d19idc$45o$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: dnm247.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1110990920 25409 83.24.94.247 (16 Mar 2005 16:35:20 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Mar 2005 16:35:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Noworyta News Reader/2.9
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:340592
[ ukryj nagłówki ]Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> (...) celem jest
> zwiększenie liczby użytkowników bankowości elektronicznej Banku
(...)
ROTFL
Kilka _miesięcy_ temu (jakoś tak w grudniu, już nie pamiętam dokłądnie
dnia, bo dawno było) złożyłem via Internet wniosek o otwarcie OKO razem
z dostępem internetowym. Następnego dnia po rejestracji zatelefonowała
do mnie konsultantka aby potwierdzić dane etc. Zapowiedziała też, że w
ciągu tygodnia ktoś do mnie zatelefonuje ponownie aby dać znać, że umowa
już na mnie czeka (zażyczyłem sobie odebrać ją osobiście w wyznaczonym
oddziale, zamiast czekać na przesyłkę pocztową, ponieważ uznałem, że tak
będzie szybciej). Jako że w ciagu tygodnia nie zgłosił się do mnie nikt
z ING, poszedłem do wybranego oddziału skąd zostałem odprawiony z
kwitkiem (nie było umowy, nikt nic nie wiedział na jej temat).
Odpuściłem sobie zatem ten bank, logicznie wnioskując, że nie mogę
powierzyć swoich pieniędzy instytucji, która nie potrafi sobie poradzić
z prostym podpisaniem umowy.
Żeby było śmieszniej, dzisiaj dostałem (papierową, z adresem imiennym)
reklamę różnych usług banowych ING (konto z lwem czy coś w tym stylu -
nie chcało mi się czytać szczegółów), z pismem przewodnim zaczynającym
się od słów (cytuję z pamięci): "Dziękujemy Panu za korzystanie z
naszych usług i powierzenie nam swoich finansów...".
No comments.
--
Pozdrawiam
PWZ
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.05 17:00 Krystek
- 16.03.05 17:01 blad
- 16.03.05 17:27 Wojciech Nawara
- 16.03.05 20:28 Marcin Kubiczek
- 16.03.05 20:54 Piotr Gralak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie