eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy www.ingbank.plRe: Kampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy www.ingbank.pl
  • Data: 2005-03-16 17:00:19
    Temat: Re: Kampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy www.ingbank.pl
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr Zawadzki napisał:
    > Kilka _miesięcy_ temu (jakoś tak w grudniu, już nie pamiętam dokłądnie
    > dnia, bo dawno było) złożyłem via Internet wniosek o otwarcie OKO razem
    > z dostępem internetowym. Następnego dnia po rejestracji zatelefonowała
    > do mnie konsultantka aby potwierdzić dane etc. Zapowiedziała też, że w
    > ciągu tygodnia ktoś do mnie zatelefonuje ponownie aby dać znać, że umowa
    > już na mnie czeka (zażyczyłem sobie odebrać ją osobiście w wyznaczonym
    > oddziale, zamiast czekać na przesyłkę pocztową, ponieważ uznałem, że tak
    > będzie szybciej). Jako że w ciagu tygodnia nie zgłosił się do mnie nikt
    > z ING, poszedłem do wybranego oddziału skąd zostałem odprawiony z
    > kwitkiem (nie było umowy, nikt nic nie wiedział na jej temat).
    > Odpuściłem sobie zatem ten bank, logicznie wnioskując, że nie mogę
    > powierzyć swoich pieniędzy instytucji, która nie potrafi sobie poradzić
    > z prostym podpisaniem umowy.

    Miałem taką samą sytuację. Wypełniłem przez Internet wniosek o otwarcie
    OKO, potem zadzwoniła pani z centrali - potwierdziła dane i kazała
    czekać. W ciągu tygodnia mieli oddzwonić z oddziału, w którym chciałem
    podpisać osobiście umowę. Czekałem tydzień, drugi, trzeci aż w końcu mi
    się znudziło czekanie - napisałem e-mailem skargę na adres w centrali
    ING i następnego dnia po wysłaniu maila zadzwonili do mnie z oddziału, z
    przeprosinami. Podpisałem umowę i w ramach przeprosin dostałem firmowy
    gadżet ING (nie, nie był to długopis ;-) Swego czasu Amra opisał mój
    przypadek w swoim serwisie. ;-)

    > Żeby było śmieszniej, dzisiaj dostałem (papierową, z adresem imiennym)
    > reklamę różnych usług banowych ING (konto z lwem czy coś w tym stylu -
    > nie chcało mi się czytać szczegółów), z pismem przewodnim zaczynającym
    > się od słów (cytuję z pamięci): "Dziękujemy Panu za korzystanie z
    > naszych usług i powierzenie nam swoich finansów...".
    > No comments.

    Też dostałem. Kilka dni temu - pocztą. Ale już jako ich klient po
    podpisaniu umowy :)

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1