eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy www.ingbank.plRe: Kampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy www.ingbank.pl
  • Data: 2005-03-16 17:01:58
    Temat: Re: Kampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy www.ingbank.pl
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Piotr Zawadzki"
    >> (...) celem jest
    >> zwiększenie liczby użytkowników bankowości elektronicznej Banku
    > (...)

    > Odpuściłem sobie zatem ten bank, logicznie wnioskując, że nie mogę
    > powierzyć swoich pieniędzy instytucji, która nie potrafi sobie
    > poradzić
    > z prostym podpisaniem umowy.

    pare dni temu wypelnilem internetowy wniosek o karte Maestro
    przedplacona - miala kosztowac 9 zl za rok a dodatkowy opis 15 zl -
    opisu nie chcialem.
    Okazuje sie ze przez internet mozna zamowic tylko z opisem (w sumie za
    24 zl) a bez opisu to trzeba jezdzic do oddzialu.
    To zmuszanie klienta do dodatkowych oplat - 24 zl/rok to juz przesada
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1