  • Data: 2009-11-19 17:19:10
    Temat: Re: KapitałBezpieczeństwa VI - czy to dobra oferta
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3...@n...onet.pl

    > A skąd taki wniosek? CYD jest dość ciekawą strategią, która historycznie
    > przynosiła skromny, ale pewny zysk. Nie miała załamań typowych dla
    > indeksów
    > giełdowych.

    Do takich rzeczy służy Lokata Bankowa albo ewentualnie Obligacja lub Akcja
    Spółki Dywidendowej. Produkt Getinu w moim odczuciu jest typowym produktem
    dla kompletnie niezorientowanych w temacie. A, i jeszcze zwraca uwagę brak
    gwarancji kapitału, gdyby przypadkiem ktoś chciał się wcześniej wycofać albo
    umrzeć.

    Jak ktoś ma pojęcie o graniu na towarach to zagra na nich bezpośrednio, może
    sobie nawet stworzyć koszyk taki jak ten indeks. Jak nie ma, to kupowanie
    takich surogatów jest bezsensowne - dla niego i tak będzie to czysta
    loteria. Do tego jeszcze katastrofalnie długi okres inwestycji (24 miesiące
    chyba).

    Pytający nie ma nawet dobrze określonej tożsamości seksualnej
    (zobaczyłem/dostałabym). Nie ma nawet nicka. Z dość wysokim
    prawdopodobieństwem można zatem założyć, że nie ma także większego pojęcia o
    graniu na commodities. Potwierdza to zresztą styl zadania pytania: "czy
    będzie zwrot z inwestycji". Cóż tu można odpowiedzieć poza: "nie wiadomo"?

    Każda inwestycja, z której nie da się łatwo wyjść to zazwyczaj inwestycja do
    dupy. I stąd wniosek. Wiadomo przecież, że takie wynalazki są po to, aby
    doić klientów.