  • Data: 2008-07-11 06:22:46
    Temat: Re: Karne odsetki [Citi] ?
    Od: ra9om1ak <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lip, 07:52, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Ale będzie musiał zadzwonić na partyline i trochę sobie pogadać.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Hm, o czym mam z nimi rozmawiac ? W jaki sposob ? ;) O tym, ze to niby
    niedozwolone jest ? ;] W necie o tym sporo, widzialem nawet jakiegos
    gotowca, ale nie wiem, czy ktos to przerabial, czy moze chodzi o cos
    innego ? Wplatomat odpada, nie ma oddzialu Citi. Dzis juz jest dzien
    po terminie. Dalej nie wiem, czy bede placic, czy nie i jak z nimi
    rozmawiac ;]]] Prosze o jakies wskazowki.

    Dziekuje za pomoc, pozdrawiam.

    ra9om1ak