  • Data: 2004-06-02 15:16:27
    Temat: Re: Kart w Niemczech
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Mieloch <k...@w...de> wrote:

    > Tak, real tak ma. Niektore sieci (w znaczeniu bardzo malo) akceptuja
    > VISA itp.:
    >
    > - Dänisches Bettenlager (w Polsce to jest chyba JYSK)
    > - Die Bahn (przy okienku jak i w automatach (ale nie w tych, gdzie
    > kupuje sie bilety regionalne, one nawet EC nie akceptuja - tylko
    > Geldkarta ("elektroniczna portmonetka).

    A gdzie można spotkać automat który akceptuje i jak rozpoznać czy jest
    on "regionalny" czy nie?

    Ja raz próbowałem kupić bilet na strefy A i B na stacji Berlin
    Ostbahnhof w automacie. Bilet taki kosztuje jakieś 2.20 EUR.

    Były dwa rodzaje automatów: takie czerwone, gdzie na dowolną relację w
    niemczech można kupić, i te nie chciały łyknąć ani Visa Electron ani
    Maestro Integrum. Na obie mówiły zła karta natychmiast, widać że nawet
    nigdzie nie dzwoniły.

    Oraz takie zielone, chyba S-Bahnowskie, które stały tam z boku koło
    automatycznych przechowalni i kibli.
    Na Visa Electron obrażały się tak samo, ale Maestro Integrum brał
    chętnie, pytał o PIN, łączył się gdzieś po czym wróciło że saldo za
    małe co akurat było zgodne z prawdą bo miałem na karcie jakieś 2
    złote.

    Czy jest gdzieś jeszcze jakiś inny rodzaj automatu co łyka Visy?

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/