  • Data: 2004-06-02 14:47:01
    Temat: Re: Kart w Niemczech
    Od: Krzysztof Mieloch <k...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

    dx schrieb:

    > Byc moze za slabo uscislilem, chodzilo o MM a tam juz niestety nie
    > zaplacisz, nur EC....
    > Swoja droga zaskoczyles mnie bo to i tak cud ale moze Real tak ma ....

    Tak, real tak ma. Niektore sieci (w znaczeniu bardzo malo) akceptuja
    VISA itp.:

    - Dänisches Bettenlager (w Polsce to jest chyba JYSK)
    - Die Bahn (przy okienku jak i w automatach (ale nie w tych, gdzie
    kupuje sie bilety regionalne, one nawet EC nie akceptuja - tylko
    Geldkarta ("elektroniczna portmonetka).

    Ostatnio chcialem zaplacic w Dänisches VISA, ktorej normalnie nie uzywam
    (dostalem za darmo, to lezy w portfeli), ale akurat byl poczatek okresu
    rozliczeniowego i stwierdzilem, ze wezme nieoprocentowany miesieczny
    kredyt. Jak pani zobaczyla, ze mam tez EC, to sie spytala, czy nie moge
    zaplacic EC ze wzgleda na prowizje.

    Pozdr.