  • Data: 2008-12-11 18:34:38
    Temat: Re: Kartą Alior'a na Poczcie Polskiej
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm, no w zasadzie jest jeszcze możliwa trzecia opcja - potraktowanie
    > tego jak wypłaty w bankomacie obcego banku. Ale w przypadku tej karty ta
    > opłata wynosi 0 PLN :-)

    Robiłem jakiś czas temu taki "pocztowy" eksperyment debetówką z Multi
    (gratis wszystkie bankomaty) i...została pobrana opłata, gdyż jest to
    wypłata gotówkowa w oddziale obcego banku!

    W TOiP Multi jest taka pozycja, a jak to zakwalifikuje Alior? Jeżeli nie
    ma wyszczególnionej takiej sytuacji to może być interesujące ;-)

    Już raz na test 5 zeta wydałem, może teraz ktoś inny jest chętny?

    --
    pozdrawiam
    RobertS