  • Data: 2003-11-28 00:21:24
    Temat: Re: Karta AmEx co o tym sądzicie?
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Zapalowski <n...@m...com> odpowiedział:
    > Z warunkow ubezpieczenia nieuprawnionego uzycia karty - przy
    > pewnej dozie szczescia mozesz je dostac w oddziale.

    Wydaje mi się (ale pewien nie jestem) że to uległo ostatnio zmianie i w tej
    chwili nie ma udziału własnego klienta. Zresztą gdyby ubezpiecznie to
    funkcjonowało na niezmienionych zasadach to byłoby bez senu, bo nowa ustawa o
    eip przerzuca odpowiedzialność za transakcje powyżej 150Euro na bank.
    (oczywiście mogłoby to dotyczyć tylko nowych kart ale bank objął tymi
    zmianami również stare karty)

    Pozdrawia
    DzonyBigut