  • Data: 2003-11-21 19:33:29
    Temat: Re: Karta AmEx co o tym sądzicie?
    Od: Jasiu <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był spokojny 2003-11-21 18:10, lecz w tym momencie* LUZYTA *napisał :

    > Konkrety, Jasiu, konkrety!

    Tak rzeczywiście przepraszam:) zapomniałem dopisać mam nadzieje że
    wybaczycie.
    A więc AmEx czy też jakiś bank co tymi kartami dysponuje zaproponował
    mojej firmie iż wszyscy pracownicy którzy będą zainteresowani mogą
    uzyskać taką kartę. Wiadomo obostrzenia 2800 zł brutto itd.
    Oczywiście jest dopisek że dla pracowników nie osiągających 2800zł
    brutto pewnie zastosują się jakieś przepisy które podciągną ich do tej
    stawki i takową kartę kredytową otrzymają?
    Pisze również iż kwota dostępna to 2100zł i że trzeba w ciągu 45 dni
    zwrócić ewentualne zadłużenie itd standard.
    Dodatkowo jest dopisek że nie pobiera się opłaty za 1 rok użytkowania i
    za dalsze również :)
    Więcej nie napisali a ewentualne info nr.tel
    Dlatego chciałem zapytać zanim zaczę wydzwaniać co o tym sądzicie i
    teraz w którym miejscu zaczyna się płacenie.
    Bo pewnie musi być jakieś ubezpieczenie i wiadomo ile wydam tyle zwróce
    plus? no właśnie jak to wygląda tak samo jak w CitiBanku? Bo tam też
    miało być bez opłat potem się okazało że oczywiście bez ale zawsze przy
    transakcji 6 zł ubezpieczenia no i po roku 85zł aby ciągnąć to dalej.
    Dlatego nie wiem czy pchać się w taki interes żeby później się wściekać .
    Macie może jakieś doświadczenia?

    --
    Pozdrowienia
    Jasiu