  • Data: 2004-10-08 20:59:46
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 22:51:06 +0200, Jacek <n...@w...pl> napisał:

    > Poczyta?em tabelk? op?at i prowizji i w?os mi si? je?y. Oprocentowanie
    > 37%,

    Jesli tak jak planujesz hcesz robic wieksze zakupy i je kredytowac to
    skorzystaj z planu "komfort" oprocentowanie od 9,99 do 14,99%

    > 49 z? za przekroczenie limitu i tak dalej.

    A planujesz to robić? ;D

    > Jakie s? Wasze opinie i tej karcie, warto?

    warto

    > Prosz? o opinie, bo ko?czy mi si? czas na aktywacj? karty.

    A skad Ci sie wzial jakis czas na aktywacje? ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':