  • Data: 2005-12-28 02:00:45
    Temat: Re: Karta Diners Club - zamiana na inną, gdzie?
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mb wrote:
    > Kartę otrzymałem w standardowym pakiecie kart dla złotego klienta w
    > PKO BP. Czyli złoty MC i DC. Akceptowalność DC jest zbyt mała,
    > dlatego zamieniłbym ją na cos Visy albo Amex najchętniej w innym
    > banku niż PKO BP. Jest taka możliwość?

    W takim razie jeszcze jedno pytanie: Czy ten MC to kredytówka?
    Jeśli tak to po prostu zrezygnuj z DC, weź 3 ostatnie wyciągi z MC i w kilku
    bankach dostaniesz inną kredytówkę na ich podstawie, za darmo i bez
    rezygnacji z poprzedniej.
    Przykłady: BPH (tu nie musisz rezygnować z poprzedniej karty pod warunkiem,
    że spłacasz całość zadłużenia w okresie bezodsetkowym), ING, Millenium
    (tutaj także Amex za 50 zł/rok) i pewnie inne.

    --
    Dawid