  • Data: 2008-03-10 19:13:42
    Temat: Re: Karta Ikea - oddajcie moje 4 zł ;)
    Od: s...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Mar, 00:19, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > a czy gdzieś w sieci jest regulamin korzystania z tej karty? swój gdzieś
    > posiałem, a chciałbym się z tą kartą rozstać...

    http://www.ikea.com/ms/pl_PL/about_ikea/store_experi
    ence/karta.html

    > jakoś nie powaliły mnie na kolana rabaty jakie zaoferowała mi Ikea...
    > na stronie beneficial kredyt nie ma info o kk, a na hsbc nie ma cobranda z
    > Ikea

    > 1. czy przeciętą kartę trzeba gdzieś odsyłać?
    > 2. jeżeli bank będzie komplikował to przecież można ją zastrzec i poprosić
    > o NIE wydawanie duplikatu...

    "12.1
    Posiadacz Karty Glównej moze wypowiedziec Umowe z zachowaniem 30-
    dniowegoterminu wyprzedzenia. Wypowiedzenie Umowy musi byc dokonane na
    pismie.
    12.3
    Zchwila rozwiazania Umowy zjakiejkolwiek przyczyny, Posiadacz Karty
    Glównej jest zobowiazany do bezzwlocznego przeciecia wszystkich Kart
    na pól i zwrócenia ich Bankowi "

    nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi sie że pracownicy HSBC udzielają
    złych informacji

    pozdrowienia
    Szymon