eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta Visa w BPH, płatność PayPal i podwójne przeliczenie › Re: Karta Visa w BPH, płatność PayPal i podwójne przeliczenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: gral <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Visa w BPH, płatność PayPal i podwójne przeliczenie
    Date: Sat, 16 May 2015 19:18:01 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <mj7u44$r2l$1@node2.news.atman.pl>
    References: <9...@g...com>
    <f...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 212.180.227.38
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1431796676 27733 212.180.227.38 (16 May 2015 17:17:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 May 2015 17:17:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.6.0
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:613065
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-05-16 o 08:04, em pisze:
    > Składaj reklamację w banku.
    > Z treści transakcji wynika, że karta została obciążona na 257,28 PLN, a potem
    nastąpiło przewalutowanie na EUR i z powrotem na PLN.
    > Konto w BPH masz w PLN, więc jak transakcja była w PLN, to nie powinno być tego
    cyrku z przewalutowaniem.

    To jakiś ich błąd.
    Oto jeden z komentarzy z livesmarter.pl:

    Czy ktoś też ma problem z rozliczaniem księgowania płatności kartą do
    tego konta? Od ponad miesiąca wszystkie moje płatności tą kartą robione
    przez internet bank rozlicza mi w EUR zamiast w PLN - traci się spore
    kwoty na tym chorym przewalutowaniu i cała promocja dla mnie traci sens.
    Dowolna rzecz - płacę na Allegro za 100zł kartą, a bank mi rozlicza tą
    transakcję w EUR i ostatecznie ściąga 107zł z konta... Zgłosiłem
    reklamacje na infolinii i ponoć Pan twierdzi, że to znany problem
    bankowi i próbują coś ku temu poradzić, ale już czekam 2 tygodnie i
    nadal ani kasa nie wróciła, ani nic. Ostatnio kupiłem tak przez pomyłkę
    bilet lotniczy - straciłem 300zł na tym...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1