eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta Visa w BPH, płatność PayPal i podwójne przeliczenie › Re: Karta Visa w BPH, płatność PayPal i podwójne przeliczenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 17 May 2015 03:14:59 +0200
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Visa w BPH, płatność PayPal i podwójne przeliczenie
    References: <9...@g...com>
    <f...@g...com>
    <mj7u44$r2l$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <mj7u44$r2l$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <5557eb97$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.159.121
    X-Trace: 1431825303 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8367 83.6.159.121:58882
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:613073
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16-05-15 o 19:18, gral pisze:
    > W dniu 2015-05-16 o 08:04, em pisze:
    >> Składaj reklamację w banku.
    >> Z treści transakcji wynika, że karta została obciążona na 257,28 PLN,
    >> a potem nastąpiło przewalutowanie na EUR i z powrotem na PLN.
    >> Konto w BPH masz w PLN, więc jak transakcja była w PLN, to nie powinno
    >> być tego cyrku z przewalutowaniem.
    >
    > To jakiś ich błąd.
    > Oto jeden z komentarzy z livesmarter.pl:
    >
    > Czy ktoś też ma problem z rozliczaniem księgowania płatności kartą do
    > tego konta? Od ponad miesiąca wszystkie moje płatności tą kartą robione
    > przez internet bank rozlicza mi w EUR zamiast w PLN - traci się spore
    > kwoty na tym chorym przewalutowaniu i cała promocja dla mnie traci sens.
    > Dowolna rzecz - płacę na Allegro za 100zł kartą, a bank mi rozlicza tą
    > transakcję w EUR i ostatecznie ściąga 107zł z konta... Zgłosiłem
    > reklamacje na infolinii i ponoć Pan twierdzi, że to znany problem
    > bankowi i próbują coś ku temu poradzić, ale już czekam 2 tygodnie i
    > nadal ani kasa nie wróciła, ani nic. Ostatnio kupiłem tak przez pomyłkę
    > bilet lotniczy - straciłem 300zł na tym...
    >
    >
    Jeśli problem jest znany bankowi, a bank nic z tym nie robi, to jest to
    po prostu oszustwo i należy powiadomić organa ścigania. Wszak ktoś te
    kilka złotych traci. Co innego, gdyby to był problem techniczny bankowi
    nie znany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1