eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta do zakupów w USDRe: Karta do zakupów w USD
  • Data: 2011-12-30 14:18:46
    Temat: Re: Karta do zakupów w USD
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 06 Dec 2011 11:56:37 +0100, Jarek Andrzejewski
    <p...@g...com> wrote:

    >On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski
    ><p...@g...com> wrote:
    >
    >>On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
    >><p...@g...com> wrote:
    >>
    >>>>Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
    >>>>BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
    >>>>wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
    >>>>ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.
    >>
    >>I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
    >>przyjęcia).
    >
    >I dalszy ciąg po prawie 2 tygodniach:

    I dalszy ciąg po 37 dniach: ponoć "rzecznik banku" (tak w mailu było,
    ale chyba chodzi o rzecznika klienta
    http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klient
    a/rzecznik-klienta.html)
    rozpatruje sprawę wespół w zespół (reklamacji), ale pomimo upływu
    30-dniowego terminu, jaki sam sobie narzucił - wciąż BZWBK nie zdołał
    wykrztusić z siebie odpowiedzi.

    Ciekawe, jaki mają w tym cel? Ja straciłem 15 zł na kartę, ale ciekaw
    jestem ile osób moja sprawa zniechęci do skorzystania z usług banku,
    który nie potrafi zakleic koperty z kartą, a na zwróconą uwagę (w
    formie pisemnej reklamacji) nie zechciał odpowiedzieć przez tak długi
    czas.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1