eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta do zakupów w USDRe: Karta do zakupów w USD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta do zakupów w USD
    Date: Fri, 30 Dec 2011 15:18:46 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 36
    Message-ID: <u...@4...com>
    References: <j...@4...com>
    <ja2vfd$m7e$1@mx1.internetia.pl>
    <5...@4...com>
    <2...@4...com>
    <a...@4...com>
    <a...@4...com>
    <h...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.148.87
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1325254722 44045 217.153.148.87 (30 Dec 2011 14:18:42
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 30 Dec 2011 14:18:42 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 3.3/32.846
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:564814
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 06 Dec 2011 11:56:37 +0100, Jarek Andrzejewski
    <p...@g...com> wrote:

    >On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski
    ><p...@g...com> wrote:
    >
    >>On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
    >><p...@g...com> wrote:
    >>
    >>>>Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
    >>>>BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
    >>>>wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
    >>>>ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.
    >>
    >>I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
    >>przyjęcia).
    >
    >I dalszy ciąg po prawie 2 tygodniach:

    I dalszy ciąg po 37 dniach: ponoć "rzecznik banku" (tak w mailu było,
    ale chyba chodzi o rzecznika klienta
    http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klient
    a/rzecznik-klienta.html)
    rozpatruje sprawę wespół w zespół (reklamacji), ale pomimo upływu
    30-dniowego terminu, jaki sam sobie narzucił - wciąż BZWBK nie zdołał
    wykrztusić z siebie odpowiedzi.

    Ciekawe, jaki mają w tym cel? Ja straciłem 15 zł na kartę, ale ciekaw
    jestem ile osób moja sprawa zniechęci do skorzystania z usług banku,
    który nie potrafi zakleic koperty z kartą, a na zwróconą uwagę (w
    formie pisemnej reklamacji) nie zechciał odpowiedzieć przez tak długi
    czas.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1