eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kred. CitibankRe: Karta kred. Citibank
  • Data: 2002-01-17 02:01:36
    Temat: Re: Karta kred. Citibank
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > > Nie, nie. Ja mowie o sytuacji kiedy citi daje zgode online na
    > > transakcje, a potem (citi) dzwoni do swojego klienta pytajac sie czy
    > > to on placil karta. W znanym nam przypadku, poniewaz osoba placaca nie
    > > byla osiagalna pod telefonem - citi zablokowalo mu karte.
    >
    > Ma do tego prawo, do tego jest to klasyczny przykład kiedy bank na
    > skutek wątpliwości zastrzega ją.

    Prawo ma, ale przyklad jest wysoce patologiczny. Rownie dobrze mozna
    powiedziec, ze bank moze rozwiazac kazda zawarta przez siebie umowe,
    ale masowe rozwiazywania umow raczej nie sa tym, czego by sie wszyscy
    po banku spodziewali.

    > I do tego żąda tego od każdego
    > sprzedawcy, czego nie możesz w innym wątku przyjąc do wiadomości.

    Żąda czego? Zastrzezenia karty??? Czy zatrzymania (na skutek
    proby transakcji zastrzezona karta?) Bo tego, ze jak Citi (czy jakikolwiek
    bank, choc zakladam ze raczej nie w powyzszej sytuacji) zastrzeze
    karte, to merchant ma ja zatrzymac, to chyba nikt nie negowal.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1