    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kred. Citibank
    Date: 17 Jan 2002 03:01:36 +0100

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Ma do tego prawo, do tego jest to klasyczny przykład kiedy bank na
    > skutek wątpliwości zastrzega ją.

    Prawo ma, ale przyklad jest wysoce patologiczny. Rownie dobrze mozna
    powiedziec, ze bank moze rozwiazac kazda zawarta przez siebie umowe,
    ale masowe rozwiazywania umow raczej nie sa tym, czego by sie wszyscy
    po banku spodziewali.

    > I do tego żąda tego od każdego
    > sprzedawcy, czego nie możesz w innym wątku przyjąc do wiadomości.

    Żąda czego? Zastrzezenia karty??? Czy zatrzymania (na skutek
    proby transakcji zastrzezona karta?) Bo tego, ze jak Citi (czy jakikolwiek
    bank, choc zakladam ze raczej nie w powyzszej sytuacji) zastrzeze
    karte, to merchant ma ja zatrzymac, to chyba nikt nie negowal.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator