eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kred. CitibankRe: Karta kred. Citibank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kred. Citibank
    Date: Thu, 17 Jan 2002 17:53:34 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <a26vmh$c40$1@news.tpi.pl>
    References: <3...@o...org.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl> <a1up7d$i2b$6@news.onet.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    <3...@o...org.pl>
    NNTP-Posting-Host: pf18.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1011286545 12416 213.25.209.18 (17 Jan 2002 16:55:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jan 2002 16:55:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:155765
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Karolona Godyń" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości
    news:3C46FCAA.128C6D3C@oldfield.org.pl...
    >
    > Info z infolinki Polcardu.
    > usługodawca może zatrzymać kartę bez konsultowania się z centrum
    > autoryzacyjnym (decyzja sprzedawcy, a raczej obowiązek), jeśli:
    > -na posie dostanie taką informacje

    To jest wlasnie decyzja CA. Sprzedawca MUSI wykonywac wszystkie instrukcje
    CA, obojetnie czy sa udzialane glosowo, pisemnie, czy elektronicznie [za
    pomoca terminala].

    > -klient podpisze się na slipie innym nazwiskiem, niż jest na karcie
    > (chodzi o niezgodność słowa, błędy literowe etc.)

    Podrzuc nazwisko tego czlowieka i infolinii powiemy Renacie zeby go wyslala
    na przeszkolenie :).

    > po kontakcie z centrum autoryzacyjnym (decyzje podejmuje Polcard):
    > -jeśli niezgadza się charakter pisma
    > -klient odmawia wylegitymowania się jakimś dokumentem.
    >

    CA dysponuje dodatkowymi metodami weryfikacji i w przypadku np. odmowy
    okazania dokumentu tozsamosci moze wykorzystac wlasnie te sposoby do
    weryfikacji klienta i po jej przeprowadzeniu podejmuje decyzje.
    We wczesniejszym przypadku sprzedawca ma odmowic przyjecia platnosci co juz
    jednoznacznie powtwierdzila Renata Gawkowska jak i Sebastian Malarz. Sa to 2
    wiarygodne [i zbiezne] opinie ze strony CA i banku, wiec nie ma sensu calej
    dyskusji zaczynac od poczatku.

    >
    > ps.2 proponuje komuś zdobyć te informacje z ckc pekao s.a.(ja do tej
    > firmy nie mam cierpliwości)

    Wojtek mial napisac do SLuczaka :). Zaraz i ja to zrobie :).

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1