  • Data: 2013-12-28 19:17:20
    Temat: Re: Karta kredytowa Millennium Impresja - jak z oplatami?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 04:13:08 -0800, www2 napisał(a):

    > Mam pytanie dot. karty kredytowej Millennium Impresja (niezaleznie czy
    > to bedzie VISA czy MC).
    >
    > Jak wyglada sprawa oplat?
    > Widze, ze jest 75zl/rok i kolejne, a mozna odnowienie miec za 40zl
    > (obroty min. 8000zl) oraz za 0zl (obroty min. 12000zl), ale w taryfie
    > oplat i prowizji pisza ze dot. to kart zawartych przed 1.10.2013 wiec
    > pewnie nici dla nowych.

    Dokładnie. A i starym posiadaczom też to chyba ma się skończyć i 2014
    jest ostatnim rokiem gdzie można wyrobić zwolnienie o ile mnie pamięć nie
    myli.

    > Czy sa jakies oferty specjalne czy mozliwosci jak w Citi, aby uniknac
    > tych 75zl na start i/lub przy odnowieniu?

    Kilka razy ktoś na grupie pisał, że jak złożył wypowiedzenie to po
    rozmowie, nazwijmy to z działem zatrzymania klienta można było dostać
    kartę dożywotnio darmową.

    > Jakie macie doswiadczenia z KK w Millennium? Czy nadaja sie do platnosci
    > zagranicznych moze? I ostatnie: czy ten moneyback 5% nie bedzie w
    > najblizszym czasie skonczony?

    Do płatności zagranicznych się nie nadaje jak wszystkie karty w Mille ;)
    Na razie nic nie wiadomo aby te 5% miało się skończyć ale kto wie co czas
    przyniesie. Fakt, że ilość sklepów jest mocno ograniczona w programie i
    zazwyczaj nie są to tanie sklepy, więc jest szansa, że jeszcze to trochę
    pohula.

    Xenocide