  • Data: 2008-09-18 19:52:19
    Temat: Re: Karta kredytowa Polbanku
    Od: Kinga <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-09-18 21:13 ls napisał/a:

    > Przypuszczam, ze masz karte "praktyczna".

    Niebieska VISA.

    > Obawiam sie, ze te 24 transakcje zwalniajace od oplaty musza byc
    > transakcjami "bezgotowkowymi" (wtedy, kiedy placisz karta za zakupy w
    > sklepie). Wyplaty w bankomacie to transakcje "gotowkowe". W ogole, do
    > wyplat z bankomatu uzywaj karty debetowej,

    Kartę debetową to ja mam w innym Banku. Ta jest kredytowa.

    ktora zapewne masz wydana do
    > Twojego RORu.

    Do kredytu.

    Nie rob tego karta kredytowa - dodatkowo za to zaplacisz.

    Już zapłaciłam-6,50 zl chyba. Z bankomatu oddzialu Polbanku.

    > Staraj sie miec kontrole nad wydatkami z KK, aby nie przekroczyc limitu
    > (albo poprzez podglad w necie, albo poprzez zbieranie paragonow).

    Sprawdzam w necie. Do karty kredytowej nie zamieszczają transakcji,
    tylko samo saldo.

    > Radzilbym Ci zlozyc wniosek o zwiekszenie limitu, bo te 500zl to nieduzo

    Dawniej miałam limit 3000 zł, teraz mnie nie stać i nie mam nawet ochoty
    tego limitu zwiekszać.

    > trzeba sie pilnowac, by wiecej nie wydac.
    > No i splacaj zawsze calosc zadluzenia, a nie tylko kwote minimalna (chyba
    > ze nie masz kaski na splate).

    Tak robię i zastanawiam się nad tym, żeby się pozbyć tego balastu i
    radzić sobie bez tej karty.

    Kinga