eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kredytowa VisaCarrefour (Lukas Bank) - pułapka na klientów. › Re: Karta kredytowa VisaCarrefour (Lukas Bank) - pułapka na klientów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "Olech" <O...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa VisaCarrefour (Lukas Bank) - pułapka na klientów.
    Date: Thu, 8 May 2008 05:33:46 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 30
    Message-ID: <fvtpro$364$1@node1.news.atman.pl>
    References: <fvhdab$uqj$1@node1.news.atman.pl> <fvhhs4$fio$1@news.interia.pl>
    <481c7680$1@news.home.net.pl> <fvhtvv$cu9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <481d6062$1@news.home.net.pl> <fvk0ce$jps$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <fvk16t$min$1@inews.gazeta.pl> <fvmnbo$igd$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <fvn0kh$rcm$1@flis.man.torun.pl> <fvql2d$vgs$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.168.106.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1210215097 3268 83.168.106.10 (8 May 2008 02:51:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 May 2008 02:51:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1807
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:446211
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fvql2d$vgs$1@news.interia.pl...
    >
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    > napisał w wiadomości news:fvn0kh$rcm$1@flis.man.torun.pl...
    > >
    > > Po co? Niech ludzie wpadają w pułapki. Dzięki temu Lukas będzie się
    > > bogacił i zdobędzie pewnego dnia władzę w Polsce (a może i na całym
    > > świecie), :) po czym wprowadzi wszędzie swoje prawo. :)
    >
    >
    > Nie chodzi że święty, tylko - jest umowa, czarno na białym, i szanujący się
    > człowiek będzie się do niej stosował. A ten - nie doczytał umowy,
    > przekroczył warunki, nalicza się kara - ale krzyczy, że jest okradany.

    Nikt nie krzyczy, że jest okradany. W poście jest tylko informacja,
    że klient może wpaść w pułapkę zastawioną przez LukasBank.
    Niektórzy klienci mogą płacić kartą i nie wiedzieć ile jeszcze zostało
    im do wykorzystania; mogą myśleć, że nie da się przekroczyć limitu
    kredytowego. Tym bardziej, że bank zastrzega sobie prawo do odmowy
    autoryzacji.Przeciętny klient ma prawo spodziewać
    się, że karta automatycznie jest blokowana po przekroczeniu limitu.

    > Po prostu ręce opadają. Po cholerę zawiera umowy, jak nie rozumie, co to jest
    > UMOWA?

    Po prostu ręce opadają. Po cholerę odpowiada na post, jak nie rozumie
    o co chodzi w wątku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1