    From: "Grześ" <u...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa citi - bezpieczeństwo
    Date: 20 Feb 2007 05:08:55 -0800

    > Nie. To znaczy, że można CIę obciążyć za zakupy. A oprócz tego
    > postanowienia Visa Int. mówią, że takie transakcje sa dokonywane na
    > ryzyko sprzedawcy.
    > Innymi słowy, co przepraktykowałem, jesli pojawi się lewe obciążenie,
    > to skłądasz reklamację, pieniądze w ciągu kilkunastu minut wracają na
    > konto, a bank robi chargeback.
    > Sprzedawca zas może dochodzić należności.

    A podeślij mi Adamie linka do tych "postanowień Visa Int.". Ja ich
    jeszcze na oczy nie widziałem, chociaż już kilka kart visa zużyłem.
    Ciekawe dlaczego te postanowienia nie objęły tego gościa, co go
    rajfaisen zrobił w konia.
    Taka wiara w postanowienia różnych organizacji nie jest chyba dobra. W
    relacjach z bankiem obowiązuje umowa i regulamin, a w § 11. p. 2 umowy
    jest napisane, że zedrą ze mnie, a nie ze sprzedawcy.

    Pozdr.
    G.