  • Data: 2006-07-13 12:21:42
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta.
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stormy Waters wrote on 2006-07-13 13:48:
    > jesli masz wolna kase jaka i koniecznie potrzebujesz cc
    > to moze sproboj visa millennium
    > pod zastaw lokaty ale uwaga
    > przyznany limit zwykle stanowi 10% kwoty lokaty
    > wiec znowu nie tak znowu rewelacja i moze Cie to nie urzadzic
    Hm, na stronach millenium nic nie znalazłem o karcie pod zastaw lokaty,
    natomiast jest takie coś w multibanku. I przyznany limit stanowi około
    90% lokaty, albo inaczej - lokata musi być na 110% wnioskowanego limitu:
    https://form.multibank.pl/cgi-bin/duzavisa/form.pl

    Po zaznaczeniu że chcę kartę pod lokatę i nie jestem klientem banku i
    następnie wpisaniu 5k PLN jako lokaty zaproponowano mi limit 4600, więc
    dużo więcej niż 10% lokaty :-)

    Pozdrawiam
    Michał M