  • Data: 2006-07-13 13:43:46
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta.
    Od: "RobertS" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam trochę kasy, tylko że z tego co się rozglądałem po sieci to wszystkie
    > karty które można wziąc na lokatę są płatne, znaczy się jest opłata za
    > wydanie; a ja bym wolał zeby nie było:)

    na pewno wszystkie? zapytaj w bzwbk czy dostaniesz kk VISA Money.pl
    pod lokate...wydawalo mi sie, ze jest taka opcja....

    No i czy jest pewne, że kiedy
    > dostane taką kartę i bede chciał zamienić na nową, to w tym nowym banku
    > nie
    > bedą chcieli żadnych dokumentow z pracy?

    musisz wybrac taki bank, ktory daje kk na podstawie historii rachunku
    poprzedniej karty,
    historia musi byc odpowiednia = zadnych opoznien w splacie etc...

    pozdr.
    RobertS