  • Data: 2009-08-09 12:02:22
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodów
    Od: Łukasz <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sie, 12:23, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Łukasz" <l...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:8a432dda-f00b-4957-a0d6-9d568f9324ed@
    k26g2000vbp.googlegroups.com...

    > Ale używasz w ogóle tej karty? Jest na niej jakikolwiek obrót? Zadzwoń na
    > infolinię w jakiś dzień roboczy i powiedz, że zamierzasz ją zamknąć z powodu
    > opłaty. Prawdopodobnie zostaniesz przełączony do kolejnego konsultanta,
    > któremu wytłumaczysz co i jak i on prawdopodobnie zaproponuje ci zwolnienie
    > z opłaty rocznej.

    Na karcie jest zrobiony obrót na 2 000 zł. Dzwoniłem już na infolinię,
    przedstawiłem sprawę i Konsultant twierdził tylko, że abym nie ponosił
    opłaty rocznej za używanie karty, to muszę złożyć rezygnację z karty w
    dowolnej placówce na 45 dni przed upływem roku. Nic nie wspomniał o
    zwolnieniu z opłaty :/