  • Data: 2004-03-16 21:50:01
    Temat: Re: Karta kredytowa gdzie?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Dodam tylko, że dochody są regularne - pracuję na umowę o pracę. A
    > chodzi mi o kartę którą mógłbym realizować bez problemu płatności za
    > granicą.

    No to ja jestem baaardzo zdziwiony, ze ci tej karty nie dali...
    Jesli masz systematyczna wplate w wysokosci 500 zl miesiecznie (a tyle jest
    w zasadach prowadzenia rachunku) to nie powinno byc zadnego problemu.
    Sa wiec dwie mozliwosci:
    1) Bank sciemnil
    2) Cos nie do konca mowisz prawde ;) Np. masz/miales jakis niesplacony
    kredyt w innym banku itp.