  • Data: 2004-03-17 10:39:17
    Temat: Re: Karta kredytowa gdzie?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ja nie chce karty kredytowej. Ale chce miec mozliwosc placenia sklepom
    > zagranicznym i nie placic za kazdym razem 70zl prowizji bankowi za
    przelew.

    To sobie wyrób debetową wypukłą. Jak kupujesz w USA to dolarową Visę w
    Pekao, a jak w UE to EC/MC w EUR w BZWBK. A 70 PLN za przelew zagraniczny to
    nie jest drogo-juz Ci to pisałam :-)

    > Podobno jak sie placi kartą Visa to oprocz kosztów przewalutowywania (po
    kursie
    > danego banku) dochodzi jeszcze kilku procentowa prowizja od tranzakcji..

    Przy rozliczeniach w walucie innej niż rozliczeniowa danej karty. To dotyczy
    wszystkich kart: kredytowych, debetowych i charge.

    > Co to ma byc za interes ???

    A co? Chciałbyś za darmo ;-)))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl