  • 1. Data: 2004-03-16 21:09:17
    Temat: Karta kredytowa gdzie?
    Od: "Pawel" <m...@p...onet.pl>

    Właśnie dostałem odmowną decyzje z pekao sa w sprawie wydania "czerdżowej"
    karty visa. To tak traktują klienta który ma tam konto od 9 lat. Powód - za
    małe dochody. Bez komentarza.
    Potrzebuję kartę kredytową z powodu częstych wyjazdów za granicę. Gdzie
    radzicie się zwrócić o wydanie takowej tak aby nie przenosić całego
    rachunku? A może American Express?
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-03-16 21:12:46
    Temat: Re: Karta kredytowa gdzie?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pawel <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Właśnie dostałem odmowną decyzje z pekao sa w sprawie wydania
    > "czerdżowej" karty visa. To tak traktują klienta który ma tam konto
    > od 9 lat. Powód - za małe dochody. Bez komentarza.

    No to chyba dostateczny powod dla banku? Nie sadzisz?

    > Potrzebuję kartę kredytową z powodu częstych wyjazdów za granicę.

    znaczy karte wypukla zapewne?

    > Gdzie radzicie się zwrócić o wydanie takowej tak aby nie przenosić
    > całego rachunku? A może American Express?

    Pewnie golda do tego? ;)))
    1) Jakie masz te dechody, ktore mozna udokumentowac? Bo jesli Pekao odmowilo
    ci zwyklej karty charge - to owszem szansa na dostanie KK jeszcze jest - ale
    raczej tylko elektronicznej - wiec raczej zaden z niej pozytek.

  • 3. Data: 2004-03-16 21:19:19
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > 1) Jakie masz te dechody, ktore mozna udokumentowac? Bo jesli Pekao odmowilo
    > ci zwyklej karty charge - to owszem szansa na dostanie KK jeszcze jest - ale
    > raczej tylko elektronicznej - wiec raczej zaden z niej pozytek.

    A widziałeś ile papierów potrzeba aby dostać MC Shell ? ;-))

  • 4. Data: 2004-03-16 21:21:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > A widziałeś ile papierów potrzeba aby dostać MC Shell ? ;-))

    Shell - ale Visa Concerto?

  • 5. Data: 2004-03-16 21:47:58
    Od: "Pawel" <m...@p...onet.pl>

    Dodam tylko, że dochody są regularne - pracuję na umowę o pracę. A chodzi mi
    o kartę którą mógłbym realizować bez problemu płatności za granicą.

  • 6. Data: 2004-03-16 21:50:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pawel <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Dodam tylko, że dochody są regularne - pracuję na umowę o pracę. A
    > chodzi mi o kartę którą mógłbym realizować bez problemu płatności za
    > granicą.

    No to ja jestem baaardzo zdziwiony, ze ci tej karty nie dali...
    Jesli masz systematyczna wplate w wysokosci 500 zl miesiecznie (a tyle jest
    w zasadach prowadzenia rachunku) to nie powinno byc zadnego problemu.
    Sa wiec dwie mozliwosci:
    1) Bank sciemnil
    2) Cos nie do konca mowisz prawde ;) Np. masz/miales jakis niesplacony
    kredyt w innym banku itp.

  • 7. Data: 2004-03-16 21:55:25
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Pawel wrote:

    > Dodam tylko, że dochody są regularne - pracuję na umowę o pracę. A chodzi mi
    > o kartę którą mógłbym realizować bez problemu płatności za granicą.

    Jeżeli chcesz wypukłą (niekoniecznie kredytową), to nikt Cię nie będzie
    pytał o dochody przy karcie debetowej (np. w Multibanku taka karta wraz
    z kontem, to wydatek 5 PLN miesięcznie). Jeżeli ma być koniecznie
    kredytowa, to może Lukas? Nie wymagają jakichś strasznych dochodów
    (1200 PLN netto).

  • 8. Data: 2004-03-16 22:05:55
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > Shell - ale Visa Concerto?

    Może cos zmienili.... - kolejne "korzystne" zmiany dla klientow ?;)
    Pekao jest dziwne ;) i ma kompromitującego sie prezesa ;)

  • 9. Data: 2004-03-16 22:16:20
    Od: "Pawel" <m...@p...onet.pl>

    > Sa wiec dwie mozliwosci:
    > 1) Bank sciemnil
    > 2) Cos nie do konca mowisz prawde ;) Np. masz/miales jakis niesplacony
    > kredyt w innym banku itp.

    ad2. nie prawda nie prawda nie prawda nie prawda nie prawda ;)

  • 10. Data: 2004-03-16 22:29:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 16 Mar 2004 23:16:20 +0100, "Pawel" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >ad2. nie prawda nie prawda nie prawda nie prawda nie prawda ;)

    A sprawdzałeś w BIK-u?
    --